Congrats dady!

11 april. Ingenting mer med det datumet förutom att min dady fyller år (en massa grattis till världens bästa pappa alltså!). Igårkväll satt jag med ett gäng sköna typer på ett par filtar på en äng här i viksjö, vi grillade marshmallows och mös. Varmt och härligt var det den tiden elden brann, men därefter sjönk temperaturen drastiskt och alla bar sig hemmåt Elin. Snack om bal, spex, skolan, lovet och en massa skjosigheter dära, men redan klockan 1 hade jag somnat hemma i min säng.

Idag har jag hunnit med en massa! Jobbat skiten ur mig, tappat bilnykeln, tappat bort mobilen(för ett par timmar, den är hittad nu) och spelat en fotbollsmatch. Mer står på schemat också, ni får höra om det senare. Matchen slutade i alla fall 6-1 till oss och vi spelade inte ens bra stundtals. Hässelby var med andra ord inte det bästa motståndet, men värre blir det på torsdag då vi får besök av tyresö's flickallsvenskanlag. HJÄLP! Hahha. Aja nu ska jag gå och fira pappsen lite till. Seee yaa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

missade frågestunden men undrar; tjänar du några pengar på din blogg?

2010-04-11 @ 20:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0