asos.com



Ringen högst upp till vänster är en figur från Alice in wonderland, en ring jag gärna skulle vilja trä in fingret i. Åhh vacker! Dock är ringen längst ner till höger just nu på väg hem till mig och kommer landa i brevlådan senast nästa måndag. Hur glad är inte jag? Eftersom den kommer tillsammans med min blivande balklänning också gör det mig på ännu bättre humör(hoppas bara att den passar!!!).

Fotlänken av mynt skulle jag gärna vilja bära de varma sommarkvällarna då jag befinner mig i spanien och har brunbrända ben! Men icke, hittar jag en liknande här i stockholm i en affär kanske jag köper det. Musiktemat som två av dessa smycken följer är grymmisar i mina ögon. Keyboardet tar nog hem förstapriset. Lovely! Halsbandet till vänster(längst ner) är inte heller så dumt alltså, och inte heller peace-ringen av guld. Ahh. Jag skulle kunna göra tusen sådana här collage och visa snygga smycken. Här är endast en bråkdel av de Asos har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: ida henriksson - this is my life

såg på febbs blogg att du också ska börja gymnasiet, vilken linje? :)

2010-04-13 @ 17:29:36
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: evelina

snyggt! :)

2010-04-13 @ 18:51:35
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0