And I wanna play it cool, But I'm losin' you









Jag är helt fast vid mina nya kamera som jag nämnt förut. Därav har jag redan hunnit fota uppemot en 50 bilder på enbart en dag. Några speciella motiv var det heller inte varit. Utan mest slump bilder och egopics, sånt får man leva med i nyhetens hetta liksom.

Dagen har varit kanoners från början till slut. Sovmorgon och vakna med the voice först och främst. En No lektion därefter, då rektorn ropade ut i högtalarna att alla lektioner slutar klockn 14. Ja tror inte det var någon som blev gladare än vad jag blev i just det ögonblicket.

Efter lunchen hade vi vår sista lektion, då fikade vi och hade allmänt skojigt. Jag for hemåt då klockan var 13:50 och satte mig vid tv:n med filmen "my sisters keeper", jag hann dock inte de klart hela, vilket var en besvikelse.

Samling till match redan klockan fyra, men något motståndarlag dök bannemej aldrig upp. Där stod vi på planen, matchklädda och spelsugna, men nej ingen match. En träning med flumm och kullerbyttor hade vi istället. Och så nu på kvällen var jag en stund med Elin tillbaka vid vallen och tittade en halvlek då ett par killar i skolan spelade. Där träffade vi även Dana, Deborah, Frida, Camilla och Jessica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0