27

Stålande sol, långpromenad och en fika på Waynes med en bästavän. Livet är allt bra underbart i vissa stunder! Med dessa små stavelser kan jag kort och gott beskriva min eftermiddag.

Förmiddagen blev dock en väldigt krävande sådan. Monolog+Föreläsning som i stora drag handlade om våldtäckter och mycket kring detta. Tårar, skratt, sura miner och glada miner. Allt blandat. Efter två timmar och tjugo minuters prat var både hjärnan och magen helt tomma. Orkade knappt röra mig och orkade knappt tänka. Lunch och en promenad på rasten, och så några jordgubabr jag tjuvade från Viktor, Becca och André.

Nu är jag i alla fall hemkommen från Centrum där det fikades(nämnt ovan) shoppades. Ni får se sen. Jag hör att mamma håller på att duka, så snart är maten klar. Tjofräs mina herrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0