100419

Yeeahhoo! Träningen idag var kort kort kort. Vi hann knappt börja innan den ver slut liksom, men men. Efter träningen fick jag något slags rus i hela kroppen som sa "du måste göra en handvolt" och jajamänsan det gjorde jag. Tre stycken minst sagt. Det måste ha varit i somras jag senast gjorde någonting gymnastiskt. För varje gång jag gör något så inser jag dock hur mycket jag saknar gymnastiken. Tänk om allting hade varit som för 3 år sedan då Viksjögymnasterna existerade och livet lekte. Nej, jag ska inte sitta här och gnälla, i så fall kommer väl mammsen skicka in mig på psyket. haha. Nu blir det duschen för att skölja bört all äcklig svett(ursäkta ordvalet). Tjenixen!



Bakom kameran: Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0