Utkast: Idag har ...



Idag har släkten firat Ramus här hemma hela dagen. Jag tillbringade som tur var ett par timmar i Jakobsbergcenstrum under den tiden, vem orkar vara hemma när det är runt 25 andra där också? Inte jag i allafall. I centrum hittade jag en tröja till mig från MQ. Jag hade pressentkort där sedan jag fyllde år i april, så jag passade på. Ni får se tröjan imorgon! Jag blev även kär i ett par skor inne på Dinsko så nu ska jag be mamsen att lägga ut lite stålar, för jag bara måste ha dem! Så otroligt sköna och sååå fina. Riktiga Amanda-skor.

Vad nu? Jag ska öppna skolväskan och se efter vad som behövs göras till imorgon, som vanligt ligger jag efter i typ femtiotolv ämnen. Lyckat!

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0