I am

Hello.
Det var länge sedan jag skrev vad jag gör/har gjort märkte jag när jag tittade igenom bloggen. Så en liten update om var jag håller hus kanske inte vore så dumt.
Igår på dagen så spelade min lillebror småttingcup på vallen, bara några hundra meter hemifrån, så dit gick jag. Den matchen jag såg förlorade dem tyvärr, men de mötte AIK och redan vid sjuårs ålder ser man att de har elitsatsning. Ojojoj, säger jag bara.
På eftermiddagen runt klockan 15 så åkte jag hem till mormor och åt middag. Super gott, som vanligt. Hemma sedan mötte jag upp Bella och vi trallade hem till mig en stund, pratade och skrattade. Lite senare på kvällen mötte vi upp Marcus och Tom, vi gick hem till mig igen och tittade på Alvin och gänget. En klockren film enligt mig, och eftersom ingen av de andra tre hade sett den var jag bara tvungen att sätta på just den. Efter filmen lämnade vi mitt VARMA tv-rum och gick ut ett tag till.

Idag är det söndag, och jag ska om ett litet tag sätta mig på cykeln och trampa iväg mot skälbymarknad.
Ciao Bella.



Kommentarer
Postat av: bella

Ja jag såg det! :( Undra vart du tappade den? ;o



KRAMAR

2009-09-06 @ 14:14:37
URL: http://bbllas.blogg.se/
Postat av: elin

skumt! jag kollade också på alvin och gänget igår! haha ;)

2009-09-06 @ 16:55:51
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0