We are the Cartoon Heroes







Bakom kameran: Jag.
Jag brukar inte gilla folk som aldrig nöjer sig. "Jag vill ha det där", "och det där", "och det här med". Sånt är bara störade. Lika störande som människor som på vintern klagar på att "det är så kallt, jag fryser" och sedan när det blir sommar klagar dem igen, "åh nej, fan vad varmt det är. Jag dör.". Nöj er ffs.
Nu ska jag dock vara lite jobbig precis som många andra. Jag vill verkligen att hösten ska börja på rikigt, jag vill ha den gråa himmelen tillsammans med de färgglada löven. Jag vill vakna på morgonen och se det är kolsvart utanför fönstret. Jag vill cykla i regn och låta mascaran rinna längs med kinderna. Åhh jag vill!



Sådär. Det är Onsdag idag, dvs att jag endast har fyra lektioner. SO, NO, matte och engelska. Alla fyra rätt krävande, men det gick hur bra som helst idag. En håltimme på hur länge som helst hade jag också, jag och Helena gick runt i skolan och trallade till gamla Aqua klassiker och Lene Marlins Sitting down here. Låtar vi lyssnade när vi gick på dagis för exakt 10 år sedan. Efter vår sista lektion, som idag var engelska, så cyklade jag och Helena hem till mig. Vi åt kladdkaka och "pluggade". Ja, Helena pluggade lite i allafall, men vad gjorde jag? EN matteuppgift. Lyckat!
Ikväll är det träning och det är jag apglad för. Jag gillar att träna för er som glömt anteckana det! Nu ska jag fortsätta söka gamla godingar på Spotify! Vad sägs som five och backstreet boys? Kanske Dr. Bombay? Spice girls?

Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0