TÖNTLISTAN

Jag har insett att min senaste kyss: är något jag tänker på väldigt mycket.
Jag pratar: med 08 dialekt.
Jag tycker om: mina vänner.
Jag avskyr när folk: Bryter löften.

Min första vän heter: Johanna och är världens bästa.
Kärlek är: ibland alldeles, alldeles, underbart!
När jag borstar tänderna: puttar jag med läpparna
När jag lagar mat: är jag sur.
Jag tänder på: snälla, djupa, fina ögon.

Jag är rädd för: sjukdomar 
Den värsta känslan är: ensamhet
Den bästa känslan är: kärlek.
Jag är bäst på: mitt eget lilla sätt.
Jag är sämst på: engelska & att lita på andra.

Om jag va ett djur skulle jag vara: en elefant, stor, grå och klumpig.
Min mobiltelefon är: välanvänd och säkert full med en massa bakterier.
När jag vaknar på morgonen: går jag och sköljer ansiktet
Just nu tänker jag på att: att sängen väntar
Bebisar är: små söta varelser som antingen skrattar eller gråter.

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Godmorgon :) sovit gott ? ^^,

2009-09-08 @ 07:59:44
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har insett att min senaste kyss: är något jag tänker på väldigt mycket. ??????????? hänger inte rikgit med, är du tsm med någon eller nått? veeeem isåfall? :O :O

2009-09-08 @ 17:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0