nio nio nio.


Bakom kameran:Jag.
-Jag måste bara lägga till att jag tycker att bilden bara skriker sommar!


Det är ingen vanlig dag idag, det är faktiskt Jennifers födelsedag. Det har vi firat med kalas på ica, pressent öppning och fika. För min del blev det en super god kopp te med en kanelbulle, samskens. Efter skolan så gick jag hem, och tuppade av i sängen. Jag låg och sov undertiden det var Tyra Banks show på tv samtidigt som jag hade fysikboken som huvudkudde. Snacka om att vara trött!
Klockan åtta började matchen mellan Bele och Hammarby som jag var kallad till, dock spelade jag inte så mycket, men en mjukstart är alltid bra. Imorgon blir det träning med samma gäng, flickor 93-92.

Nu väntar sängen och Fysikboken(jag läste ju ingenting under dagen, så blir tvungen att göra det nu istället).Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0