MammaMU


Bakom kameran: Jag.

Hello. Jag kom nyss hem, och nu med andan i halsen försöker jag lugna ner mig genom att sitta här vid datorn. Skoljoggen idag nämligen. Jag sprang åtta kilometer på 40. Inte den snabbaste tiden jar har haft men helt okej. Jag är nöjd. Bl.a så sprang vi förbi ängen där dessa kor (bilden ovan) på sommaren står och betar.
Idag på No:n (min enda lektion idag) så diskuterade vi lite gymnasium och Natur lockar faktiskt lite nu, men det är som sagt ett tag kvar tills det är dags att välja så jag hinner nog ändra mig ett par gånger till.
Nu är jag hemma och är rätt sur över att träningen jag skulle gått på idag är inställd. Buhu, men jag får ta och vila tills imorgon istället. Då gäller det. Vi har match och vi har knappt några spelare. Låna in 97:or är typ våran lösning. Hjälp, de är ju tre år yngre än oss!

Nu ska jag sätta mig framför tvn och slappa. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0