Lyckat

Pust..
Jag landade nyss här hemma efter en hel kväll hos kära Elin. Super nice har det varit. Jennifer, Sandra, Elin och jag. Vi mös, tittade på Idol (blev tok förälskade i ERIK!), åt popcorn, tittade på Grey's och skrattade omgående. Lyckad kväll med andra ord.

Men resten av min dag då? Jo jag hade som sagt reflektionsdag(hemarbetsdag), så klockan ringde åtta och jag satte mig framför böckerna(läs: TV). När det var dags för lunch tog jag fram cykeln och började trampa mot grillen. Lunch där med en massa sköningar, bl.a. Robin, Patrik, Simon, Viktor, André och Muhammed. (Och du Bella, snyggingen var med!!!)


Kommentarer
Postat av: elin

Den är iaf sjukt söt , tro mig.. jag hade kunnat vara elakare, hehe. Nu har jag sjukt många roliga bilder på dig !!!



VI FÅR KÖRA H&M NÅGON DAG, känner ett enormt behov av att spendera mina pengar !!! :D

2009-09-30 @ 22:49:57
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: Sandra

NEJ! Jag tycker inte om ERik, bara hans sångröst. Han är ju inte ens lite fin :o

Och ja Amanda hahaha du var ju helt galen XD fast det är väldigt roande när du blir så :D

2009-10-01 @ 07:48:21
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0