Hjärtat får aldrig rynkor

Oj vad jag är soppig! Jag är en värdelös bloggerska! Jag tar mig inte tid att sätta igång datorn på dagarna längre, tvn har blivit min sysselsättning istället, och lika så skolböckerna. PluggPluggPlugg. Skolan är igång nu på riktigt, uppemot fem prov är uppskrivna i min loggbok inom en väldigt tajt period. Gash!

En sak ska jag LOVA er, mina kära läsare(som faktiskt är ett antal stycken), jag ska börja blogga mer. Vad sägs som minst två inlägg om dag med start imorgon? Enligt mig låter mer än bra.

För nästan två timmar sedan klev jag innanför ytterdörren, hemkommen från en träning med flickor som är 1-2 år äldre än mig. Nervöst till en början, men jag slappnade av efter bara ett par minuter. Imorgon blir det klippning. Ni får se resultat imorrn kväll. Vad tror ni det blir?




Bakom kameran: Jag.

Kommentarer
Postat av: elin

får jag gissa? lugglugglugg!?!?!? :D

2009-09-11 @ 12:53:56
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0