TAXITAXITAXI


Ops. Jag har inte suttit vid datan på över ett dygn och det är väldigt länga för att vara mig. Helt andra saker jag haft för mig och datorn har knappt existerat. Först var det skola igår. En rätt lång med skön dag. Efter så cyklade jag hem och bytte om, sedan kom in familj hem och vi alla åkte och käkade en riktig fredagsmiddag på Max. Deras GI burgare är den godaste hamburgaren som finns alltså. Kärlek till den!
Direkt från Max åkte vi till matchen ute i vallentuna, inga kommentarer därifrån. När jag sedan hade kommit hem, och hade precis kokat te så ringde Jonte. Då fick jag lite bråttom. In i duschen på en gång. Tjugo minuter senare så kom han och Love hit och hämtade upp mig. Fråga mig inte varför båda kom.. men så var det i alla fall. Vi åkte hem till Jonte där det var några fler.

Idag så har jag städat och tagit det lugnt tillsammans med Jonas och mamma. Vi har gått till ica, fikat och suttit under några träd i grodparken och bara myst. Det var min dag hittills, men mer kommer. Roligt kommer det bli.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du nämner bara massa killnamn i bloggen nu förtiden, vart har dina tjejkompisar tagit vägen? :S

2009-09-19 @ 18:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0