HelloYOU







Tjenahej.
Jag kom nyss hem efter att ha varit med Bella och Helena i några timmar. Super! Vi har egentligen inte gjort någonting mer än att prata. Mysigt och kallt var det ute kan jag säga. Mina fingrar är som istappar! Nu är det kväll och jag njuter med en Marabou apelsin krokant och ett glas mjölk. Yammie.

(Svar på kommentar..... du nämner bara massa killnamn i bloggen nu förtiden, vart har dina tjejkompisar tagit vägen? Svar: Jadu. I detta inlägg skriver jag att jag har varit med Helena och Bella, men i vanliga fall brukar jag strunta i att skriva vilka tjejkompisar som är med. Igår skrev jag t.ex att jag var hemma hos Jonte, men där var Sofia också bl.a. Men jag håller med om att jag väldigt ofta umgås med killar. Heh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0