01:36

Jag lever! Det var egentligen bara det jag kände för att säga, men nu när jag ändå håller på kan jag ju fortsätta.
Min kväll har bestått av en annorlunda kräftskiva. Lite konstigare än vad jag trodde att den skulle bli. Lite för lite kräftor för min del, lite annat folk, andra sysselsättningar  och på helt fel ställe... men kul har jag haft i allafall. Det började med att jag, Johanna och Jossan käkade med våra syskon. En riktig tacos-fest. Till efterrätt blev det kladdkaka och en massa annat gott.
Emelie dök också upp lite senare och då drog vi ut och träffade Robin, Tom och Marcus. Alltid lika kul. När det blev lite för kallt rullade vi hem till mig, satte oss framför tvn med två leksaks pistoler och skönt sönder varandra. Nu sitter jag helt slut körd efter en liten stund hos grannen också. Hoppas ni har det lika bra som jag har. Beso!

(bilder kommer imorgon)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0