Torsdag

Oj. tiden bara rinner iväg idag och ändå har jag inte fått någonting gjort. Bad! Hade tänkt att skriva klart min So uppsats men det lockade inte så mycket så jag gjorde bara lite grann. Istället har jag lagat pannkakor(kolla inlägget nedan), tagit en promenad, slöat framför tvn och tränat fotboll. Till er i laget(om någon av er läser) vill jag bara tala om att ni är helt underbara! Heh.

Nu väntar sängen, måste upp tidigt imorgon för att passa brodern min, men senare på dagen ska jag och jennipenni åka en sväng till Forum Nacka.

Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: becca

hahah det är DU som är underbar amanda :D!!är så himla kul att ha dig i laget gummsan ;)<3

2009-10-30 @ 00:05:20
Postat av: Elin

Välkommen ombord :D <3

2009-10-30 @ 11:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0