Text.

Tjena. Igår sprang jag mellan huset och alla möjliga ställen. Biblioteket, farmor och farfar, Bella m.m. Super mysigt var det i alla fall.
Hos farmor och farrfar igår så satt jag och grubblade över mina skor jag vill köpa, och så frågade jag mamma lite snällt om hon kanske kunde betala hälften, dvs 500kr. Men hon svarade med ett blankt nej. Då ropar farfar på mig, och erbjuder sig att betala och jag blir så rörd, men tackar nej ett antal gånger. Han lever på pensionen nu liksom, men efter att han tjatat så länge kunde jag inte längre tacka nej åt erbjudandet och han gav mig hela 1000kr. Hur tacksam blev inte jag? Jag tror jag kramade honom och sa tack hur länge som helst. Tack ännu en gång farfar!

Nu blir Ugg'sen mina. Mohhahahahhhahahhahahha!!!

Nu drar jag till solna och sedan stan med Bella. Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0