oktober, den sjätte











Bakom kameran: Jag.

En promenix till skolan imorse resulterade i ett halvfullt minneskort. Så det kan gå. Nästan en halvtimme tog det för mig att gå också(vanligtvis tar det inte mer än tio minuter). Till middag fick jag en sallad från Lundens och efter det har jag suttit med böcker och internet, googlesökning: nervsystemet m.m. Usch!
Ne, nu ska jag inte vara negativ. Jag ska istället härma det som min lärare säger " I LOVE NO".

Btw. Idag kom skolkatalogen, superkul att sitta med den i knät och skratta åt den absolut värdelösa fotografen. Aldrig har skolfotonas kvalité varit så dålig som i år. Apgarv!
En fåga: Vet ni läsare om skolfotografen får redigera bilderna en aning? kanske ta bort det reflekterande ljuset från metallen på stolarna. För gash vad det är irriterande!

Kyssar.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

det var då inte fint, haha ;D

2009-10-07 @ 15:42:26
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: stina - fashionforest

och alla svarta skuggor bakom huvudena, NICE!

2009-10-07 @ 22:03:51
URL: http://fashionforest.blogg.se/
Postat av: Axel

Han/hon kan ta bort allt möjligt. fula finnar och sånt om han vill.

2009-10-09 @ 15:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0