#?$"%*!@[

TJABBA! Jag är hemma nu, efter en kort sväng ner till skolan. Spanskprov (SANDRA!, kolla jag lär mig.), stod på min planering för denna reflektionsdag. Nu är det gjort, och det är grymt skönt verkligen. Dock tror jag inte att det gick så bra men det är en annan femma. 

Till skolan idag hade jag på mig min brorsas adidas mjukisbrallor, trasigt linne och en sunkighoodie. Utan smink var jag också! Tror ni att det var många som glodde snett? Jajamänsan, en hel del faktiskt.  Det är ju inte direkt likt mig att gå klädd så, men vem fan orkar "klä upp sig" för en timme i skolan? Inte jag i alla fall.

Nu har jag inte tid att sitta och skriva här, Matte och Svenska here I come!

Kommentarer
Postat av: bella

haha, självklart! Du också va? ;D

2009-10-20 @ 17:05:46
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0