En text slarvigt skriven

Hello.
Jennifer klagar och klagar på mig.. mest för att jag "aldrig uppdaterar", Hallå det gör jag visst! Minst en gång om dagen, men ibland glömmer jag.
Idag har jag i alla fall varit i Forum Nacka med klagotrollet. Vi åkte in vid halv ett och kom hem igen starx innan fem, och tänk på att två av timmarna som vi spenderade tillsammans var under transport resan. Gash, det är faktiskt ganska jobbigt att ta sig dit och hem. Men hur som helst så är det stockholms absolut bästa shoppingcentrum! Jennifers kommentar när vi var där var " hur fan hitttar du här?", jo hon tyckte det var stort! Hehe.

På hemvägen, på tåget, bussen, tunnelbanan osv. var vi rätt så flummiga. Och det resulterade i att vi mobbade en stackars "farfar" som inte kunde gå, så frugan fick knuffa honom till sittplatsen och ut ur bussen. Det resulterade också i att vi började nästan kom försent till tåget då vi hade glömt vad sergelstorg var?. Väl på tåget satte vi oss på helt fel sida och började kasta seven eleven påsar på varandra, som efter ett tag landade i tanten bredvids knä, vilket var en aning pinsamt för min del. Vi sprang också genom tåget och Jennifer snubblade, och för att jag då inte trodde att hon märkte det själv så roppade jag på henne och sa " Hahahha, Jennifer du snubblade".

På den sista bussen vi satt på tabbade vi oss också litegrann. Först kunde vi inte komma upp på våra sittplatser så vi stoppade kön bakom oss. Och för det andra så när vi skulle av blev jag väldigt nervös och sa (väldigt högt) "hallå Jennifer res dig, res dig, busschaffisen kommer inte stanna för lampan lyser inte" och så puttade jag henne från sittplatsen så att hon nästan ramlade.

Det kanske inte låter så kul, men satan i gatan vad vi skrattade. Tack för att du följde med mig och spendera pengar på onödigheter. Tack Jennifer. Puss.!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hahaha :) puss på dig amdiiis <3

2009-10-30 @ 23:19:45
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0