Bob the builder





Hallå där. Det var ett tag sedan!
Var har jag hållit hus undrar ni säkert (inte), nu ska jag förklara i allafall. I lördags vaknade vi vid elva tiden, klev upp och jag ställde fram frukost buffé. Nja, enligt mig så var det mer som en vanligt frukost men mycket beröm fick jag av mina kära vänner för så mycket jag hade orkat tagit fram.
Efter frukost och på kläddning så satte sig jag, Elin och Helena på tåget mot stockholm där vi sedan gick runt i timmar och shoppade. Kvällen blev kort men tillsammans med min bästaste Bella. Inte en tråkig stund går att ha med henne!
Idag blev det andra bullar..nämligen kanelbullar (den var dålig Amanda!). Kanelbullensdag idag som sagt och jag har slängt i mig alldeles för många, och då menare jag för många! Reklam utdelning, träning och nu plugg.
Hoppas ni har det bra. Pussar.

Kommentarer
Postat av: K A R R O

Ja herregud ja ! Vi har inte setts på tusen år nästan :/

ÅÅh, jag saknar mitt gullehallon också ! Vi får slå varandra lite plingar och bestämma tycker jag :D ? <3



KYSSAR :*

2009-10-05 @ 07:51:45
URL: http://kejrowlajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0