DÅLIGTHUMÖR, DÅLIGHÅRDAG, DÅLIGAMANDA, DÅLIGABLOGG, DÅLIGUPPDATERING!

Fan jag sitter nästan här och gråter nu för fan! Helevtes korvgubbar! Jag så sur alltså. Rasmus, min lillebror, förstörde mammas nya dator igår. Vet ni vad som finns(fanns) på den datorn? MITT MVG I RELIGON! Seriöst. Jag var hur nöjd som helst med min uppsats. Jag skulle fan ha fått MVG på den. Men nej, nej. Nu är den borta. Korv!
Varför ska det hända när det nu bara är 3½ dag kvar tills den ska lämnas in. Nej nu ska jag inte sitta här och skriva i bloggen, jag ska istället byta till word och börja skriva min SO uppsats på en LÖRDAGKVÄLL! Jag som egentligen har förbud att plugga efter klockan tre på lördagar. Livet är bra orättvist!

Kommentarer
Postat av: Axel

Hej!

Vad gjorde han med datorn? Har ni testat att göra en hårddiskbackup?

2009-10-17 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0