Riktigglasögonorm!

TjenaTjena!
Idag besökte jag optikern. Medan jag satt med med apparater framför ansiktet och försökte lista ut vad det stod på tavlan framför mig, så satt mamma och garvade. Efteråt talade hon om att att för varje H sa jag B, för varje F sa jag T osv. Det hela resulterade i att jag behöver läsglasögon. Jag fick välja mellan sådana jag ska ha hela tiden eller sådana jag bara ska använda när jag läser/sitter framför datorn. Eftersom jag är rätt sportig och inte riktigt van med glasögon valde jag sådana jag endast ska ha när jag läser.
När jag kikade runt bland alla glasögon var det två par som jag föll för, men jag ska även dit imorgon för att prova lite fler.

De två översta var de jag fastnade för idag, och den understa hade de inte inne idag så det är dem ska jag ska prova imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0