Lördag eller Söndag, plus eller minus

Tjenahopp gummisnopp!

För ett tag sedan kom jag hem från Amanda, där jag spenderade kvällen tillsammans med ett gäng härliga flickor. Popcorn och godis har jag stoppat i mig till förbannelse, så mycket att jag fick ont i magen. Vi dansade runt till gamla schlagerdängor, michael jackson, rock klassiker och ny R'nB, en total blandning alltså. Jag lärde mig faktiskt moonwalk (nästan i allafall).

Vad mer? Jo, jag har färgat håret GULT och klippt min lugg alldeles för kort. Juste, Linnsan sov hos mig igår och idag var vi öppet hus, på Jensen Norra. Jag har städat och tränat med!

Imorgon/ idag är det första advent och det ska "firas" med julmarknad, ljus och middag hos min underbara mormor. Love you!

Nu, sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0