Jag sitter vid mammas dator och har därmed inga bilder att bjuda på.

Hola. Jag sitter med ett antal religionsböcker uppslagna här bredvid datorn. Till imorgon har jag en SO uppsats som ska vara in lämnad, snälla jag ber att den är bra. Vill så gärna ha MVG, men ska nog inte hoppas och önska för mycket för då kommer jag bli besviken sedan.

Idag har jag sett finalmatchen, som ni kanske läste om i inlägget nedan, men jag har även ägnat lite tid i Kista galleria och här hemma. En julklapp inhandlades, och det var mamma som köpte en till mig faktiskt. Wiie!

Nej nu ska jag skriva slutsatsen på mitt arbete. Må fint!

p.s, imorgon börjar jag 13:00 och slutar 15:00. Jippie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0