JAG ORKAR INTE LADDA IN BILDER!

Berättade inte jag i inlägget innan att jag inte gillar när folk skrämmer mig. Varför händer då näst intill samma sak kvällen efter? Dock något läskigare denna gång. Det kan nog Bella intyga med tanke på hur mycket hon såg att jag skakade och hur snabbt jag sprang. Jag vill inte riktigt gå in på detalj om vad som hände, men seriöst förföljer den röda bilen mig? Jag blir fan rädd!

Idag är det farsdag. Så grattis till min underbara pappa, love you!
Det blev en dag på Ikea idag i allafall och en hel del grejer att skriva upp på önskelistan till jul hittade jag. Nu får jag bara hoppas att tomten tar en tur till Ikea för min skull! Efter shoppingen for jag med familj hem till morfar där det bjöds på mat och trevligt sällskap.
Nu väntar sängen och en massa plugg, eftersom jag inte pluggat på en hel vecka så ligger jag en aning efter. Bad Amanda, Bad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0