ett och annat



Två tavlor som föreställer två olika delar av en av världens coolaste städer. London.

Vad har hänt de senaste dagarna kan ni ju undra. Jo, i en snabbgenomgång kan jag nog tala för er ett och annat. Jag har pluggat, vilat, blivit förgiftat, sovit på golvet utanför vårat klassrum, ätit onyttigt, skrivit prov, låtit bli att äta, varit sjuk... ja och mycket annat. Nu istället sitter jag här med Hyponeurikostiskadiafragmakontravibrationer, vilket inte är speciellt kul. Mitt bröst/mage kommer att sprängas inom ett par minuter(känns det som).

Godnatt. Sov sött.

Kommentarer
Postat av: Elin

hata hicka ;o <3

2009-11-12 @ 22:39:36
URL: http://everythingexcept.blogg.se/
Postat av: ellen

håller med ;o :P <3

2009-11-14 @ 09:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0