Elvis och lasermormor















Godkväll herrar!
Dagen har jag spenderat på två sätt, först som en städdag hemma med lite ommöblering och annat. Men sedan på eftermiddagen mötte jag upp fotbollslaget på stationen och drog in till karlberg för lite Laserspel på cybertown. Det var faktiskt ganska kul, trots att jag är något mörkrädd och har klaostrofobi.
På vägen hem stannade jag, Ellen och Elin ett antal gånger och fotade. Tur var hann vi med tåget säger jag bara! Väl framme i jakobsberg igen gick vi till klubbhuset och käkade uber god mat som Peter hade lagat. Mumsmums.

Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: ellen

haha, elvis och laser mormor ägde :D <3

2009-11-21 @ 22:56:05
Postat av: Elin

Jag sa ju att dina bilder skulle bli tusen gånger snyggare ;D

Tack för en übertrevlig dag :)<3

2009-11-21 @ 23:00:25
URL: http://everythingexcept.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härlig bild på Stockholm :)

2009-11-22 @ 16:09:21
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0