BAJS DÅLIG TEXT

Hej mina vänner. Min blogg ligger nere tills på fredag, minst! Jag har alldeles för mycket att ta itu med.

Tänkte i alla fall skriva om lite som hänt, idag fick jag tillbaka mitt matteprov MVG(-), HELT OKEJ, Mvg är alltid ett mvg ,trots minustecknet denna gång. Jag har bestämt mig för vilka glasögon som ska inhandlas. Jag har fått lön och jag har varit på ett öppethus, jag har också blivit väldigt osäker på om jag verkligen ska gå natur eller om jag kanske ska gå sam istället? Nej nu får ja ta och ge mig, måste få orning på mitt liv nu! Hahah. Bye bye.

Btw, ja vet att min blogg suger! men jag blir strax tillbaka, nästa vecka börjar lucia träningarna, dvs endast halvdagar i skolan! Yippi nu kommer jag kunna blogga! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0