- jag surfar inte bara på nätet.

















Gårdagen tillbringade jag på många håll. Till en början i Kista centrum med lite shopping och en biofilm. 2012, ni vet. Den var bra faktiskt, underhållande och så, men den kunde inte slå the day after tomorrow.

Kvällen spenderade jag hemma hos Becca tillsammans med Mickan, Helena och Elin också. Vi såg twilight, drack te, skrattade och pratade om rätt djupa saker. Ni är helt fantastiska tjejer!

P.S, Mickan jag är helt fast vid twilight nu. Gash vad jag längtar till new moon!

Kommentarer
Postat av: Elin

fina bilder amanda :) hoppas du är tyst nu :P

2009-11-15 @ 16:12:21
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: Mican

Hahah kul att du har fastnat för filmen :D

2009-11-16 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0