Snodd av Kenza!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag gjorde nya saker varje dag.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade två, och höll ett! Det första var: Inte äta popcorn, det sprack i somras efter drygt ett halv år. Det andra var att inte käka chips och det har jaf fortfarande inte gjort.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur var inte.
5. Vilka länder besökte du? Endast England, London.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kärlek, tror jag.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? inga speciella datum, men speciella perioder. 
8. Vad var din största framgång 2009? Jag stod upp för en sak, rätt stor grej, jag satte mig själv i första hand och brydde mig inte om vad andra tyckte och tänkte.
9. Största misstaget? Vill inte gå in på det, lite privat.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? aa, brytit ett revben, haft svinis och lite annat smått och gott.
11. Bästa köpet? Oj. Jag har ingen aning.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder!!!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det finns så mycket som gjorde mig glad i år
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sommarplågorna, right round, En massa Sara Bareilles.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet inte...
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj på julafton, med släkten på pappas sida på juldagen och med slläkten på mammas sida på annandagen. SOM VANLIGT!
19. Blev du kär i år? Nej, jag tror inte det.
20. Favoritprogram på TV? Grey's, OTH.
21. Bästa boken du läste i år? The notebook!
22. Största musikaliska upptäckten? Spotify! Eller kan jag svara så?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ett kamera objektiv.
25. Något du önskade dig men inte fick? öhhhhh.......
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Kommer inte ihåg,  och det låter inge bra, jag vet!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Brittan konserten i somras kanske? En utomlandsresa på sommaren?
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Trendig, randig, svart, smycken, klackskor, TUBKJOLEN.
29. Vad fick dig att må bra? Fc Järfälla F94.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Just nu Eminem och Taylor Lautner.
31. Vem saknade du? Nina och farfar i mellanåt.
32. De bästa nya människorna du träffade? Flickorna i FC järfälla, Tom och Kilis. Underbara allisammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0