lucka 16 i julkalendern





SNÖ! Photos by: me.

Dagen har i storadrag varit bra, speciellt om man räknar bort alla mulningar och snö jag fått på mig. Jonathan Granudden är så gott som död imorgon!
Efter skolan så följde jag med Emil till Tobbe. Vi(jag, tobbe, jocke och emil) satt och pluggade till Kemiprovet vi har imorgon, och jag känner mig faktiskt lite säkrare nu. Skönt! Elin kom efter ett tag också, men när hon dök upp skulle vi andra dra så henne träffade vi inte så länge. Höhö.

Imorgon har jag en lektion som består av ett Kemiprov, uack!


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-17 @ 03:47:01
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0