Kolla blicken, magen, håret, hyn, läpparna, omg. Kolla in honom!

Okej, jag må va ett par år efterbliven, men nu efter jag har sett new moon måste jag uttala mig om detta. Fan vad Jake, Taylor, Jakob är het. Älskar hela han. Åhh jag är från och med nu total förälskad i twilight och i honom. Åhh.

Hur som helst. Idag så har jag varit med mamma inne i stan och bestämt bågar till mina läsglasögon, ett par pilotbrillor i en lite annorlunda stil blev det och jag älskar dem. Vill att de ska bli klara med de samma! Efter statdsbesöket bar jag mig hemåt till förorten igen, där jag träffade mina vänner Helena, Elin och Jennifer. Det blev en kväll på biografen och new moon. Love it.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

grrrr..särskilt på kroppen :D

2009-12-04 @ 20:22:07
URL: http://jenniferbjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

du uppdaterar alderles för sällan, det börjar bli tråkigt :(

2009-12-04 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0