jullov

Hej mina vänner.
Skolavslutningen var idag och den var lika bra som vanligt. Det började med att lärarna hade någonslags julshow i teatern, den var nästan lika grym som förra årets. Efter det så fick vi gå till klassrummet, få betygen, choklad och våra arbeten från bilden. Betygen kan jag säga att jag är mer än nöjd med.

Efter skolan drog jag och ett par andra underbara flickor till Tasty's (i jakobsberg) och firade med lunch, jag åt så mycket att jag nog inte kommer bli hungrig igen förän lagom till julafton. I Jakobsberg inhandlade jag också en julklapp till min kära kusin felicia.

Nu är jag hemma och gäster ramlar in för dörren, måste dra. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0