Ja, jag har också komplex.

Trots att jag stöter på folk dagligen som säger, ät, du är smal osv, så betyder väl inte det att jag inte har en idealbild framför mig. En bild som visar en "perfekt " amanda, en sådan tjej jag vill vara(utseendemässigt). Så ja, här delar jag med mig av mina tankar, de saker jag är missnöjd med och de saker jag är nöjd med.


Delar av mitt utseende jag är nöjd med.
- Mina läppar
- Mina ögonfransar.
- Mitt hår (ibland).

Delar av mitt utseende jag inte är nöjd med.
- Min rumpa. (är för bred)
- Min mage. (alltid uppblåst, eller snarare tjock.)
- Mina lår. (för stora)
- Mina vader (för stora)
- Mina överarmar. (för stora)
- Min längd. (endast 1.60 m)



Kommentarer
Postat av: becca

amanda.. I mina ögon har du alltid varit och ÄR perfekt precis som du är!! Du har en insida av guld och en utsida som matchar denna perfekt!! var stolt över den du är för jag är stolt att kalla mig din vän <3

2009-12-09 @ 22:18:56
Postat av: Sandra

Det är inte meningen att man ska skriva det man är onöjd med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :@



Amanda du har jättefin kropp vad fan pratar du om?

2009-12-10 @ 07:20:05
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Postat av: Amanda

amanda, skärp dig. vet att jag också har komplex, men ändå. du har ABSOLUT inte stora lår, vader, mage, överarmar eller något! sluta upp med det nu hörru, du är bra som du är <3

2009-12-10 @ 12:25:05
URL: http://amjuhero.blogg.se/
Postat av: Elin

Flicka lilla, enligt mig ser du helt perfekt ut. :) Men jag har själv också komplex, vem har inte?

2009-12-10 @ 14:32:09
Postat av: Anonym

jag blir så irriterad när jag läser det här, förlåt, men försök att tänka så här: jag antar att du har xs-s i kläder, om man har det kan man inte vara tjock, jag lovar! :P

2009-12-10 @ 18:41:37
Postat av: Elin

Jag tycker du är fin som du är <3

2009-12-10 @ 20:20:17
URL: http://elinmagdalena.blogg.se/
Postat av: Dana

min lilla sötnos. vem som helst i hela världen hittar något fel hos sig!

ingen är perfekt, och den personen som säger att den är perfekt vill bara visa upp sig för att folk ska jämföra sig med den. men man ska ALDRIG jämföra sig med någon annan. du är unik amanda & älskad av många <3

2009-12-11 @ 13:39:58
URL: http://danadaoud.blogg.se/
Postat av: pernilla

hur kan du klaga ;o du har sjukt fint utseende, och tänk positivt när det gäller att vara kort ;). det vinner i längden, haha. Kanske lite komplicerat men du är sjukt fin och du ska va stolt över ditt utseende (:

2009-12-17 @ 20:29:41
URL: http://mestlivet.blogg.se/
Postat av: ellen

DU ÄR SÅ PERFEKT MAN KAN VARA! var stolt! :D <3

2009-12-27 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0