första i tolfte

Första december, och gissa vad jag såg utanför fönstret under bildlektionen i förmiddags! Snö! Det snöade. Var jag lycklig? Svar ja. Dock smälte allting bort, men men. 

Inga märkvärdiga lektioner idag alls, imorgon händer det istället grejer. Lucia träningarna börjar, så hela förmiddagen ska jag stå tillsammans med oerhört många skolkamrater i teatern och sjunga. Efter skolan ska jag in till staden, till mammas jobb. Där ska jag vänta till ho slutar och sedan ska vi förhoppningsvis köpa glasögon. Yeeah.





Bild från lucia förra året. Elin, steff och Amanda.

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag. Kolla gärna in gårdagens lucka, du kan fortfarande tävla om den också :)

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie :)

2009-12-02 @ 19:06:53
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0