Ett stort plus för skjortor

Söndag, fjärde advent och snart jul. Jag gillat!

Efter att jag åkt pulka hela kvällen igår med ett gäng roligt folk så frös jag när jag vaknade. Men efter ett skål gröt och en stund framför tvn klädd i varma tofflor och tjocktröjor (observeraa om att jag sa det i plural), så piggnade jag i alla fall till och drog efter drygt en timme till Kista Galleria med mammsen. De sista julklapparna inhandlades, en BH och en skjorta på KappAhls barnavdelning som jag minst sagt föll för. Ni får se den senare!

Om tjugo minuter börjar veckans One tree hill och senare ikväll även Playa del sol. Ja, det är min sysselsättning för resten av den tjugonde december tvåtusennio.

Puss på rumpan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0