dagen före dopparedagen.

Tjenamors.
Det har gått ett par dagar sedan jag loggade in här på bloggen och skrev en mening eller två. Mina dagar har varit underbara, mycket vila, mycket pulka och mycket film. Pulkaåkning är nog bland de roligaste man kan göra på vintern, tillsammans med ett gäng glada prickar blir det ännu roligare.
Hela dagen igår satt jag med min the mentalist box framför tvn, men framåt kvällen vid 21-22 någon gång kom Elin, Jennifer, Helena, Robin, Tom, Kilis, Bosse, Danne och Simon. Baksmällan sattes på och vi garavde på.
Efter filmen runt midnatt gick de flesta hem, men inte Kilis, Bosse och Simon. Vi satte på Eva och Adam och pratade gamla minnen. Höh.

Jo, där fick ni en kort sammanfattning om mina senaste dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0