The fish on the land ain't happy



Bakom kameran: Jag.


Good evening ladies and gentlemen. Jag har hunnit med en hel del under dagen faktiskt. Bakat, städat och tittat på en hel fotbollsmatch. Det låtar kanske inte så mycket, men det tog sin lilla tid. Kladdkaka var det jag bakade och den är så gott som slut nu. Jag förstår inte att min lillebror Rasmus kan vara så kär i min kladdkaka, mitt recept. Mitt kära fotbollslag hade fotbollsmatch idag och jga var där och tittade, spelade inte eftersom jag måste bli helt frisk först. 3-1 vann vi med så det var ju toppen.

Nu ska jag plugga det sista inför imorgon. Kram på er allesammans.

Kommentarer
Postat av: amanda

hola chica, är du hemma på fredag på er kräftskiva? <3

2009-08-31 @ 18:22:11
URL: http://amjuhero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0