Jag skulle ändå inte kunna lära en gammal hund sitta





Bakom kameran: Jag

Eftermiddag mina damer och herrar! Dagen har sprungit ifrån mig helt, jag har verkligen inte hunnit med allt jag velat. En liten shoppingtur i jakobsberg med mamma på förmiddagen och sedan så har jag sett min lillebror spelat fotboll.
Där på matchen blev jag mest bara förbannad. En förälder till en spelare i motståndarlaget ber sin son klippa till min lillebror i nästa närkamp, och så skriker han till honom " du kan ingenting annat än sparka folk på benen, din skit!". Tror ni att jag som storasyster tycker det är kul att stå på sidan då? Nej verkligen inte. Som tur var höll mamma i mig annars hade de sprutat en hel drös med fula ut genom min mun till honom.
Jag förstår bara inte hur en vuxen människa kan uppträda på det sättet, att be en unge slå ner en annan. Det är inte klokt!

Nu ska jag fortsätta med det som jag ska hinna med idag. Plugga ifatt och städa. Puss!

P.s Frågetavlan är fortfarande öppen.. rulla bara ner!

Kommentarer
Postat av: bella

hur fan kan man säga något sånt som vuxen? ;o jag hade typ gått fram och skrikit åt honom(a)

Hur är det med sjukan förresten? :)<3

2009-08-29 @ 17:59:38
URL: http://bbllas.blogg.se/
Postat av: bella

Glömde skriva att väskan är från lindex ;o<3

KRAM

2009-08-29 @ 18:02:02
URL: http://bbllas.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej Amanda =)

Är det ditt land på bilden? Isånfall vart ligger det, tycker jag känner igen det. kram

2009-08-30 @ 20:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0