jag liksom föll över kanten









Bella och jag ikväll. Vi gick runt den största delen av viksjö och skrattade. Det hann nog aldrig gå mer än en minut innan jag säckade ihop på marken av skratt. Trevligt är det minsta vi kan säga att vi har haft. Vi har babblat om allt mellan himmel och jord, tagit fula/oserösa bilder och legat på asfalten och gapskrattat. Tack för ikväll Bella. Detta måste vi göra om!

En sak är lite konstig. Jag och B bor nästan grannar och vi träffas nästan aldrig. Vi får ta och skärpa till oss. För när vi ses så har vi alltid lika kul.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: bella

Tack själv, detta måste göras om snarast! :D<3



KRAM

2009-08-30 @ 08:05:51
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0