Alltid känns det som om jag är två steg bakom dig





Bakom kameran: Jag.

Ser ni Candy på bilden! Så söt! Jag som har varit sjuk i snart en vecka är på bättringsvägen. Idag har jag mått tipp topp näst intill hela dagen. Så om jag inte får feber, huvudvärk eller liknande nu på kvällen så blir det skola för mig i morgon. Tro det eller ej, jag vill till skolan. Jag känner att jag behöver få alla böcker! Jag behöver jobba ifatt! Helgen kommer alltså gå åt till att plugga. Man ska inte bli sjuk första skolveckan Amanda! Ups, nu skriver jag till mig själv i tredje person. Inte bra det heller.

Hejdå sålänge!

Kommentarer
Postat av: elina

vad roligt att du gjort en ny blogg, skönare med blogg.se än devote.se också! ;D

2009-08-27 @ 20:11:04
URL: http://eelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejhej, kan du inte ha en frågestund i bloggen nu i början så vi får veta lite mer om dig? :)

2009-08-28 @ 16:07:21
Postat av: louise

underbara bilder, tur att du skrev en kommentar i min blogg så jag kunde hitta hit:)

2009-08-28 @ 21:03:12
URL: http://louisedorasofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0